Noch immer warten die Fans von Call of Duty: World at War auf den Patch v1.2 - das Warten hat jedoch sehr bald ein Ende. Wie die Entwickler von Treyarch jetzt bekannt gegeben haben, erscheint das besagte Update im Verlauf des heutigen Tages. Gleichzeitig wurde verkündet, dass man bereits an dem nächsten Patch auf Version 1.3 arbeite.
Das Update v1.2 bietet unter anderem eine kostenlose Karte für den Mehrspieler-Modus, behebt Crash-Probleme in Verbindung mit dem Sound und beseitigt einige Probleme, die bei einigen Mehrspielerkarten auftreten können.
As such, I wanted to shed some light on precisely what Patch 1.2 has fixed. But first, I’d like to introduce a NEW MAP we’ve included in this patch – Makin Day .
Items addressed in 1.2:
* Free Multiplayer Map! The tide is out and the sun is high – this daytime version of Makin sheds new light on the battle!
* Fixed exploits that allowed for power ranking servers.
* Fixed router related server authentication errors.
* Fixed HTTP Redirect functionality for downloading mods
* Fixed sound device crashes stemming from Emulated Sound Devices
* Fixed exploit which allowed players to color their name tag.
* Hits now register properly while targeted player is leaning.
* Enabled /cg_drawfps in multiplayer games.
* Fixed command-line +connect functionality
* /cg_fov no longer resets to the default value in between matches.
* Dedicated servers automatically reconnect to the Master Server in case the Master Server resets.
* "Accept Game Invite" is bound to its default key, F10.
* Implemented fix for attempting to join password protected servers from the server browser.
* Fine tuned Bolt-Action Rifles for balance.
* Screenshots no longer overwrite each other.
* Fixed various multiplayer map related issues and exploits.